کاشی و سرامیک امین میبد

کاشی و سرامیک امین میبد در سال ۱۳۹۳ در شهرستان میبد واقع در ۳۰ کیلومتری جاده چوپانان کار خود را در دو فاز تولید انواع کاشی کف و بدنه با ظرفیت سالانه ۹ الی ۱۲ میلیون متر مربع (بنا بر سایز تولیدی) در استان یزد آغاز نموده است.
ظرفیت تولید بالا ، قابلیت سایزهای متنوع محصولات و نیز نظارت متخصصین ایتالیایی با بهره گیری از مدرنترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا افتخارات این شرکت می باشد. موارد مصرف محصولات این شرکت در صنعت ساختمان بسیار گسترده می باشد. این شرکت ارسال بار صادراتی را به کشورهای همسایه از جمله پاکستان ، عراق ، عمان ، ارمنستان ، آذربایجان ، ساحل عاج و سوریه را در دستور کار ارسال دارد.

اسلب های بوک مچ طرح سنگ دیواری

کاشی و سرامیک امین میبد مدل کیانیت

کاشی و سرامیک امین میبد در جهت دستیابی به چشم انداز مورد نظر ، در نظر دارد با تبدیل شدن به ۱۰ برند برتر صنعت کاشی و سرامیک کشور در سال ۱۴۰۵ مطالعه و تحقیق روزافزون و دستیابی به دانش روزدنیا و تکیه بر نیروی متخصص داخلی و خارجی اقدام به تولید محصولات کاشی و سرامیک بر اساس بالاترین استانداردهای جهانی و مطابق با نیاز بازار ، در جهت کسب رضایت روز افزون مشتریان کند. .
بهبود کیفیت روزافزون، استفاده از بالاترین استانداردها ، توسعه و تنوع محصولات و جلب رضایت مشتریان و ذینفعان همواره در بالاترین اولویت برای این شرکت قرار داشته است .

سرامیک طرح چوب

کاشی و سرامیک طرح چوب مدل داگلاس یکی از تولیدات بسیار زیبا و پردوام کارخانه سرامیک امین میبد است. این پرسلان طرح پارکت با گره های طبیعی چوب گرما و زیبایی دو چندانی به فضای مورد نظر شما می بخشد. 

سرامیک طرح سمنت

سرامیک طرح سمنت امین میبد مدل مارلیک قابل استفاده در دکوراسیون مدرن و فضاهای اداری با ظاهری لوکس و مینیمال هستند. کاشی و سرامیک امین میبد تهیه شده از بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت تولید در فروشگاه های کنج قابل تهیه می باشند.

سرامیک طرح سنگ

پرسلان طرح سنگ مدل ریتون امین میبد در فضاهای خارجی،‌ مشاعات، نمای ساختمان، راهروها، حیاط، بالکن و امثالهم قابل نصب هستند. ماندگاری و دوام بالا و نگهداری آسان باعث شده که این نوع متریال امروزه در ساختمان سازی بسیار پر کاربرد باشد. 

سرامیک های رندوم فیس مدل راشل

RASHEL

سرامیک رندوم فیس راشل با لعاب سوپر نانو پولیش در ۱۰ طرح مختلف با ابعاد ۱۲۰ در ۶۰ در فروشگاه های کنج آماده عرضه به مشتریان عزیز است.

شما می توانید از این سرامیک طرح سنگ بسیار لوکس با تم رنگی سبز آبی در فضای داخلی منزل خود، پذیرایی، ادارات، سرویس های بهداشتی و حمام استفاده کنید.

کاشی

سرامیک

راشل

سرامیک و پرسلان طرح کلکته طلایی امین میبد

یکی از پرفروش ترین و لوکس ترین انواع سرامیک امین میبد پرسلان طرح کلکته است. این طرح کاشی بسیار پرکاربرد بوده و در کف یا دیوار فضاهای داخلی یا خارجی به کار برده می شود. سرامیک طرح کلکته معمولی و پرسلان طرح کلکته طلایی در شوروم های فروشگاه کاشی و سرامیک کنج موجود بوده و شما می توانید به صورت حضوری اقدام به مقایسه و خرید این کاشی لوکس بکنید.

سرامیک مارشال روشن با لعاب مات و ۶ فیس متنوع

محصولات کاشی و سرامیک امین میبد

سرامیک و پرسلان امین میبد سایز ۳۰*۳۰

۳۰ × ۳۰

سرامیک و پرسلان امین میبد سایز ۳۰*۹۰

۳۰ × ۹۰

سرامیک و پرسلان امین میبد سایز ۶۰*۶۰

۶۰ × ۶۰

سرامیک و پرسلان امین میبد سایز ۴۰*۱۲۰

۴۰ × ۱۲۰

سرامیک و پرسلان امین میبد سایز ۶۰*۱۲۰

۶۰ × ۱۲۰

سرامیک و پرسلان امین میبد سایز ۸۰*۸۰

۸۰ × ۸۰

مشاوره رایگان