سرامیک و اسلب فاوانیا

فاوانیا مجموعه ای از تولیدات اسلب و سرامیک های سایز بزرگ، كه بر پايه ٣ اصل كيفيت، نوآوری و صداقت استوار می‌باشد. هدف اصلی این شرکت تولید و ارائه محصولات با سطح کیفی بالا همچون سرامیک های پرسلان در ابعاد مختلف و متنوع می‌باشد.

با توجه به اینکه کیفیت مهمترین عامل تصاحب بازارهای مصرف است، هدف اصلی این شرکت تولید و ارائه محصولات با سطح کیفی بالا با استفاده از تکنولوژی نوین جهانی و بهترین مواد اولیه و پرسنل متخصص و مجرب است، لذا بر این باور شدیم که باید بهترین را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

اسلب های پرسلان طرح سنگ فاوانیا

دنیای امروز دنیای معرفی ارزشهاست. دنیایی مملو از تشخصها است. این تشخص میتواند حاوی یک پیام ساده یا ارائه دهنده یک طرح زیبا باشد. اسلب فاوانیا بر اساس سه اصل کیفیت ، نواوری، صداقت ارائه کننده محصولات پرسلانی با کیفیت عالی در ابعاد متنوع و بزرگ می باشد.
بهره‌گیری از کادر جوان متخصص و استفاده از بهترین مواد اولیه و تولید با مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا ما را قادر ساخته تا نیاز های صنعت ساختمان و معماران را در زمینه پوششهای پرسلانی ساختمان بخوبی پاسخگو باشیم. باور ما تولید و عرضه بهترین اسلب هاست و بدرستی که اسلب فاوانیا پایه ارزش هر ساختمانی است. باور و مسئولیت ما کمک به افزایش ارزش پروژه شماست.

با توجه به اینکه کیفیت مهمترین عامل تصاحب بازارهای مصرف است، هدف اصلی این شرکت تولید و ارائه محصولات با سطح کیفی بالا با استفاده از تکنولوژی نوین جهانی و بهترین مواد اولیه و پرسنل متخصص و مجرب است، لذا بر این باور شدیم که باید بهترین را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.
مقاومت بالا و قابلیت طرح پذیری پوشش دهنده سرامیک نسبت به سایر پوشش دهنده ها ،آن را به محبوب ترین مصالح ساختمانی برای پوشش دهی سطوح تبدیل کرده است. ویژگی مثبت دیگر آنها مقاومت فیزیکی بالا و مقاومت در برابر یخزدگی است که قابلیت استفاده در فضای باز را نیز میسر میکند. ویژگی مهم دیگر آن ضدحریق بودن کاشی و سرامیک است که باعث میشود گزینه ای مناسب برای استفاده در فضاهایی همچون آشپزخانها و فضاهای باز باشد، زیرا در برابر حرارت و آتش تغییر شکل نداده و با گذشت زمان نیز دچار تغییر رنگ نمی شوند

سرامیک پرسلانی ولکانو

کاشی و سرامیک فاوانیا

با ابعاد ۱۲۰ در ۴۰ و ۴ فیس متفاوت با لعاب پولیش قابل استفاده در کف، دیوار، آشپزخانه، کانتر

سرامیک های طرح چوب فاوانیا

elegance

سرامیک طرح چوب مدل الگانس تولید کارخانه سرامیک فاوانیا از نوع پرسلان بوده و دارای لعاب مات است.

این سرامیک برای تداعی طرح و گره چوب طبیعی در ۱۶ فیس متنوع طراحی و تولید شده است. ابعاد این پرسلان طرح چوب ۱۲۰ در ۲۰ سانتی متر می باشد.

سرامیک های طرح چوب فاوانیا جایگزین بسیار مناسبی برای کفپوش های چوب طبیعی هستند، چراکه در عین زیبایی و لوکس بودن بسیار بادوام بوده و در مقابل رطوبت و گرما نیز مقاومند.

تنوع ابعاد و اندازه در تایل های سرامیکی فاوانیا

محصولات سرامیک و اسلب فاوانیا

سرامیک و اسلب فاوانیا مجموعه ای از بهترین طرح های روزِ دنیا را همسو با سلیقه و نیاز بازار، در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. و آن چیزی که این برند را از سایز برندها مستثنی می کند، انتخاب طرح های متفاوت با ویژگی های منحصر بفرد است.
اهداف اصلی این مجموعه حول محورِ بهترین طرح و بهترین کیفیت، ارتقاء روز افزون را رقم می زند.

مشاوره رایگان